nie pokazuj tego więcej

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Bezpośrednie oferty od właścicieli nieruchomości

 
Nie pamiętasz hasła? Odzyskaj je!

Wynajmę lokal, Warszawa (69 m2) 908 EUR

Numer oferty 333, Oferta z dnia: 2012-10-12
 

Informacje o ofercie:

1. Lokalizacja i opis nieruchomości

Nowoczesny budynek apartamentowo-biurowy zlokalizowany jest przy ul. Orzyckiej 6 w Warszawie, w bliskim sąsiedztwie Centrum Biznesu dzielnicy Mokotów. Oferowana jest w nim wysokiej klasy powierzchnia biurowa o dogodnym położeniu, przy głównej arterii komunikacyjnej Służewca - ul. W. Rzymowskiego. Bliskość środków komunikacji miejskiej umożliwia łatwy dojazd. Budynek znajduje się w odległości 10 km od Centrum i tylko 4 km od Międzynarodowego Portu Lotniczego im. F. Chopina.

Część nieruchomości biurowej składa się z pomieszczeń usytuowanych na parterze i I piętrze o łącznej powierzchni 1472 m2. Prowadzi do niej odrębne wejście z zewnątrz budynku oraz wejście przez recepcję. Do nieruchomości przynależy również podziemny garaż na 40 miejsc parkingowych, z których 29 posiada oddzielny wjazd i bezpośrednie przejście z garażu na korytarz oferowanej do najmu powierzchni. Na drugim podziemnym parkingu zlokalizowanych jest 11 miejsc postojowych. Na parterze budynku mieści się część usługowa (sklep spożywczy, usługi kosmetyczno-fryzjerskie, apteka i inne).

2. Powierzchnia dostępna do najmu:

69,84 m2 (parter) - wydzielona powierzchnia biurowa wraz z kontrolą dostępu i własną strukturą sanitarną. Reprezentacyjne wejście prowadzi przez hol recepcyjny zlokalizowany od strony ul. W. Rzymowskiego. Udogodnienie dla Najemcy stanowić może bezpośrednie wejście do pomieszczeń biurowych od strony garażu podziemnego. Powierzchnię cechuje wysoki standard wykończenia wnętrz. Pomieszczenia odmalowano i przygotowano do użytkowania. Rzut powierzchni stanowią załaczniki oraz przykładową jej wizualizacją.

Powierzchnia najmu obejmuje pomieszczenia oznaczone jako:
1 NP o powierzchni 20,15 m2 - pokój biurowy
2 NP o powierzchni 1,92 m2 - pomieszczenie wc
3 NP o powierzchni 5,48 m2 - korytarz
4 NP o powierzchni 42,29 m2 - pokój biurowy z możliwością podziału
Razem: 69,84 m2

- udział w pow. wsp. Recepcji zlokalizowanej na parterze wynosi: 5,23 m2
- powierzchnia wspólna Budynku: 10,625 %

Łącznie z powierzchnią wspólną Przedmiot najmu wynosi: 83,05 m2

3. Warunki najmu:

b) Parter wraz z pow. wspólną:
Cena za 1m2/miesiąc: 13 EURO/m2 + VAT
Cena za 1 miejsce garażowe: 450 zł + VAT

b) Koszty eksploatacyjne: 16 zł/m2 + VAT ponoszone przez Najemcę w związku z utrzymaniem Budynku

Opłata za zużycie energii elektrycznej naliczana na podstawie odczytów liczników.

c) Waloryzacja:
Czynsz najmu w przypadku wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, podlega waloryzacji dokonywanej raz w roku, w oparciu o roczny wskaźnik wzrostu cen HICP (Harmonized Index For Consumer Price) ogłaszany przez Eurostat.
W przypadku ujemnego wskaźnika waloryzacji nie będzie dokonywana. Waloryzacja odnosi się zawsze do ostatniej stawki za Czynsz (za powierzchnię najmu oraz miejsca parkingowe).

d) Zabezpieczenie umowy najmu: kaucja gwarancyjna lub gwarancja bankowa wydana przez renomowany bank, wysokość zabezpieczenia: 3-mies. Czynsz (za powierzchnię najmu oraz miejsca parkingowe) oraz 3-mies. Zaliczka na poczet opłaty eksploatacyjnej).

e) Ubezpieczenia:
Najemca zobowiązany będzie do utrzymywania przez cały okres najmu ubezpieczenia Lokalu w zakresie od ognia oraz innych zdarzeń losowych, od odpowiedzialności cywilnej na zabezpieczenie roszczeń wynikających ze szkód wyrządzonych przez Najemcę osobom trzecim na terenie Przedmiotu Najmu i powstałych w związku z jego używaniem.

f) Okres najmu: 60 lub 36 miesięcy

g) Stan pomieszczeń: po modernizacji

h) Dostępność powierzchni: od zaraz

4. Preferencje co do Najemcy

Powierzchnia do wykorzystania przez:

- Kancelarię Notarialną
- Agencje Ubezpieczeniowe
- Kancelarię Rzeczoznawcy
- Agencje reklamowe
- Kancelarię Patentową
- Przedstawicielstwa handlowe
- Biuro Tłumaczeń
- Inne profile działalności

5. Otoczenie biznesowe

Część powierzchni biurowej w oferowanej lokalizacji zajmowana jest przez Spółki z Grupy Kapitałowej PKF Consult, w skład której wchodzą: PKF Consult Sp. z o.o., PKF Capital Sp. z o.o., PKF Audyt Sp. z o.o., PKF Tax Sp. z o.o., PKF Centrum Rachunkowości Sp. z o.o. Spółki z Grupy Kapitałowej PKF Consult wspomagają zarządzanie rozwoju firm i organizacji realizując usługi z zakresu:

- działalności audytorskiej
- doradztwa finansowego
- prospektu emisyjnego IPO
- debiutu na New Connect i Catalyst
- rachunkowości
- doradztwa podatkowego
- działalności szkoleniowej
- funduszy strukturalnych

6. Administrowaniem nieruchomości oraz wynajmem powierzchni biurowej dla wszystkich Spółek Grupy Kapitałowej PKF Consult zajmuje się Spółka Invest Office Sp. z o.o.

Osoba do kontaktu: Sylwia Zieniuk 609 331 112, e-mail: sylwia.zieniuk@pkfpolska.pl

Dane o nieruchomości

Rynek: wtórny Powierzchnia: 69 m2

Lokalizacja

Kontakt z ogłoszeniodawcą

Adres e-mail: sylwia.zieniuk@pkfpolska.pl
Telefon: 609 33 11 12
W przypadku kontaktu z ogłoszeniodawcą, prosimy o powołanie się na serwis OfertyBezposrednie.pl. Dziękujemy!
Temat:
Adres e-mail:
Telefon kontaktowy:
Treść wiadomości:
Odśwież obrazek
Kod z obrazka: